Βιβλιογραφία (Ελληνική)

Nom_Kalait_1o_Synedr_Sxol Symvoulon.pdf

JTEFS_Vol14_Issue_2_2012.pdf

Λειτουργία Αειφόρου Σχολείου – Module 3, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ-Τμ.Ανθοκομίας-Αρχιτεκτονικής Τοπίου

Μελέτη Σχολικού Κήπου από το ΤΕΙ Άρτας για το 2ο Νηπιαγωγείο Παιανίας

Αποτύπωση Υφιστάμενης Κατάστασης Σχολείου Απαραίτητη αποτύπωση για να γνωρίζουμε “από πού ξεκινάμε”

Λογότυπο του Αειφόρου Σχολείου, Ιδέα-σύνθεση: Δημήτρης Καλαϊτζίδης

Σχέδιο Αειφόρου Διαχείρισης -ένα υπόδειγμα

Οργάνωση της Ανακύκλωσης στο Σχολείο Δημήτρης Καλαϊτζίδης

Πράσινη Κατανάλωση,  Ένας οδηγός από την Greenpeace

ΤΟ ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, Δημήτρης Καλαϊτζίδης και Βέρα Δηλάρη

H Διακήρυξη της Βόννης, Επίσημη μετάφραση της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Εκπαίδευση για την Αειφορία: Κατευθύνσεις για τη μεταρρύθμιση του αναλυτικού προγράμματος John Huckle (Μετάφραση Βασίλης Μιτελούδης)

Αειφόρο Σχολείο-Το σχολείο των παιδιών, Άρθρο του Δ. Καλαϊτζίδη στον Economist-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Οι οκτώ θύρες της Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Ηνωμ.Βασίλειο) Μετάφραση: Ειρήνη Λυμπέρη

Αειφόρα Σχολεία: Το Παράδειγμα του Νομού Αχαΐας Αρθρο των Υπευθύνων Π.Ε. των δύο Διευθύνσεων της Αχαΐας

Η Έννοια Της Αειφορίας Ως Ρυθμιστικη Ιδέα Για Την Εξέλιξη Ενός Εκπαιδευτικού Οργανισμού Σε Κοινότητα Μάθησης Ε. Φλογαΐτη, κ.ά.

Εξελίξεις εννοιών και Διεθνείς Πρωτοβουλίες στην Εκπαίδευση για το Περιβάλλον Μιχαήλ Σκούλλος Καθηγητής Παν/μίου Αθηνών, Πρόεδρος MIO-ECSDE

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ UNECE ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

Επιπλέον βιβλιογραφια χωρίς υπερσυνδέσμους

[Google Scholar]

Ελληνική

Αγγελίδης, Ζ., (1993, 2003), Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Εκδόσεις  ArtofText. Θεσσαλονίκη.

Ασλανίδης, Α., Ζαφειρακίδης, Γ., (2003), Το οικολογικό αλφαβητάρι, Αθήνα, Πατάκης.

Καλαϊτζίδης, Δ.& Δηλάρη, Β. (2011) Το Βραβείο Αειφόρου Σχολείου. Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου της ΠΕΕΚΠΕ. Ιωάννινα.

Καλαϊτζίδης,Δ.(2013). Το αειφόρο σχολείο: δείκτες αειφόρου σχολείου και μεθοδολογία οργάνωσης. Αθήνα: Aeiforum

Καλαϊτζίδης, Δ., Νομικού, Χ. (2014). Το Αειφόρο σχολείο: μια αναγκαία και ικανή καινοτομία. Επιστήμες Αγωγής. τ.1. Σελ. 84-105 http://www.ediamme.edc.uoc.gr/index.php?id=147,0,0,1,0,0

Κάτσενου, Χ. (2012). Η έννοια της συμμετοχής στο πλαίσιο του αειφόρου σχολείου. Μια έρευνα δράσης σε δημοτικό σχολείο, Διδακτορική διατριβή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο

Κέκερη, Ε. (2016). Οι μαθητές ως ερευνητές στο πλαίσιο του αειφόρου σχολείου: Μελέτη Περίπτωσης. Διπλωματική Εργασία Π.Μ.Σ Θεωρία Πράξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου

 

Κόκκοτας Π., Πήλιουρας Π., Λαθούρης Δ., Αναζητώντας το νόημα του περιβαλλοντικού αλφαβητισμού: η περιβαλλοντική εκπαίδευση ως συμμετοχή στην/για την κοινότητα  

  Κόκκοτας, Π., Πήλιουρας, Π., Μαλαμίτσα,Α.,Σταμούλης,Ε.,Αντωνίου,Α.,Λαθούρης,, Δ., Μαυρογιαννάκης Μ., (2004).Μικροί επιστήμονες σε δράση για την προστασία του πλανήτη. Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού με τη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ, Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής εκαίδευσης. Πανεπιστήμιο Αθηνών  

Κοσμίδης, Π., (2000), Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Οδηγός υλοποίησης προγράμματος – Εφαρμογές σε σχολεία της Β/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Αττικής, Αθήνα, Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Ανατ. Αττικής. Διαθέσιμο στο
http://www.ekke.gr/estia/gr_pages/F_synerg/Kosmidis_PE/Kosmidis_PE.htm

Κωστούλα-Μακράκη, N. (2010) Ένα πλαίσιο θεώρησης διδακτικών πρακτικών και αντιλήψεων για το αειφόρο/βιώσιμο σχολείο. 4ο Πανελλήνιο Συμπόσιο ΕΛΕΤ «Το αειφόρο σχολείο του παρόντος και του μέλλοντος». Αθήνα

Ματσαγγούρας, Η., (1987), Ομαδοκεντρική  διδασκαλία και μάθηση: Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας κατά ομάδες, Αθήνα, Εκδόσεις Γρηγόρη.

Μπαγάκης, Γ. (Επιμ.), (2001). Εμπειρίες και σκέψεις εκπαιδευτικών για τα προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα. Αθήνα, Μεταίχμιο.

Μπαζίγου, Α. (2010).Η πρόκληση του αειφόρου σχολείου στην ανάπτυξη συνεργατικών σχέσεων ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Πρακτικά του πανελλήνιου συνεδρίου«Το αειφόρο σχολείο του παρόντος και του μέλλοντος» Αθήνα, Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Νομικού, Χ. (2012).   Θεωρητικές και Πρακτικές Προσεγγίσεις στην Εμπειρία Ενός Δημοτικού Σχολείου από τη Συμμετοχή στο Βραβείο Αειφόρου Σχολείου. Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. τ. 1 (46)

Νομικού, Χ. & Καλαϊτζίδης, Δ. (2013). Η επίδραση του Βραβείου  Αειφόρου Σχολείου στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, σύμφωνα με τους ίδιους. Πρακτικά 1ου Συνέδριου Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων. Κόρινθος Πρακτικά σ. 544-553

Παπαδημητρίου, Β. 2010, Σχολική κουλτούρα, σχολικό κλίμα και αειφόρο σχολείο. Περιοδικό «Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση» 44, 12-13

Παπαϊωάννου Ι. & Ι. Βλάχος, & Κ. Παπασωτηροπούλου, & Ε. Αντωνακοπούλου (2010) Αειφόρα Σχολεία: το παράδειγμα του νομού Αχαΐας. Πρακτικά συνεδρίου «Το αειφόρο σχολείο του παρόντος και του μέλλοντος»

Σκούλλος, Μ. (2018). Η έννοια του αειφορικού-αειφόρου σχολείου Εισαγωγικές-βασικές θέσεις. 4ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ «ΤΟ ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ».Αθήνα: Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.

Σταμούλης, Ε., Γρίλλιας, Α. & Πήλιουρας, Π. (2008). Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μέσω ιστοεξερεύνησης. Μια εφαρμογή στη Μελέτη του προβλήματος του Γλυκού Νερού της Γης. Πρακτικά 4ου Συνεδρίου ΠΕΕΚΠΕ, Ναύπλιο.

Φέρμελη, Γ. 1999. Η ενσωμάτωση της Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στα αναλυτικά προγράμματα των Φυσικών Επιστημών του Γυμνασίου – Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου, τ. 3. Αθήνα, ΥΠΕΠΘ.

Φέρμελη, Γ., Ρουσσομουστακάκη–Θεοδωράκη, Μ., Χατζηκώστα, Κ., Γκαίτλιχ, Μ., (2009). Οδηγός Ανάπτυξης Διαθεματικών Δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, ΥΠ.Ε.Π.Θ. – Π.Ι.. Ο.Ε.Δ.Β..

Φλογαΐτη, Ε. Χ. Κάτσενου, Ε. Ναούμ, & Χ. Νομικού (2010) Η έννοια της αειφορίας ως ρυθμιστική ιδέα για την εξέλιξη ενός εκπαιδευτικού οργανισμού σε κοινότητας μάθησης, Πρακτικά του πανελλήνιου συνεδρίου«Το αειφόρο σχολείο του παρόντος και του μέλλοντος» Αθήνα, Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Φλογαΐτη Ε. & Λιαράκου Γ., (επιμ.) (2009) Εκπαίδευση για την Αειφόρο ανάπτυξη. Από τη θεωρία στην πράξη, Αρχάνες: ΚΠΕ Αρχανών.

Φλογαΐτη, Ε. (2006). Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία. Ελληνικά Γράμματα. Αθήνα

Χρυσαφίδης, Κ.,(1998 – ανατύπ. 2006), Βιωματική – Επικοινωνιακή διδασκαλία. Η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο, Αθήνα, Gutemberg.

 

Leave a reply